Bravo Synoptik

on

Det är lätt att klaga och ännu lättare att glömma bort beröm. Idag var jag med familjen på stan och en av oss behövde en synundersökning. Synsam först (kanske var jag påverkad av all reklam som jag för övrigt tycker är bra) men där fick man stå i kö för att få veta att det var två veckors väntetid.

Service i topp på Synoptik

På Synoptik däremot, ordnades en tid eftersom personen i fråga skulle resa utomlands dagen efter. Under tiden frågade jag om det var möjligt att fixa mina egna glasögon som saknade några plastattiraljer (konsekvens = metall på näsa = röd). Den trevliga expediten fixade problemet utan att ta betalt. Det är lördag sa hon med ett leende.

Service lönar sig

Om det mot förmodan finns en chef som tycker att man borde ta betalt för allt, tro mig lite givmildhet är värt det. Vår familj behöver tre nya par glasögon oh vi kommer definitivt att köpa allt på Synoptik på Drottninggatan.

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut / Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut / Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut / Ändra )

Google+ photo

Du kommenterar med ditt Google+-konto. Logga ut / Ändra )

Ansluter till %s