Pressklubbens ”måste”

on

Kundservice är okänt på Pressklubben ikväll

En lång vecka och en lång dag är över. Av någon anledning gick det alltför många timmar utan mat och man var minst sagt vrålhungrig när man landade på Pressklubben på Vasagatan. Vi beställde två stora toast Skagen som dessvärre när de dök upp visade sig vara små. Bartendern lät snabbt meddela servitrisen att vi beställt två stora och inte två små.

Så kom de rätta mackorna till slut och vi smaskade på när en annan barkille dyker upp och säger att ”ni måste betala mellanskillnad eftersom ni tog stora och inte små”.  I vår hunger hade vi inte ens märkt att vi betalat för små portioner.

Tänk hur enkelt det är att missa kundservice. Istället för att vi kände oss nöjda och glada kände vi oss anklagade. Helt plötsligt började vi ångra att vi givit så mycket dricks som vi gjort när vi betalade den första notan. 

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut /  Ändra )

Google+-foto

Du kommenterar med ditt Google+-konto. Logga ut /  Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut /  Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut /  Ändra )

Ansluter till %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.