Lev inte efter vad andra tycker och tänker är det råd jag skulle vilja ge de yngre. Det är bara du själv som tycker att spegelbilden är så viktig att man ska tillbringa tid framför den. Som vuxen ser man ibland i backspegeln och undrar över varför andras uppfattning var så viktig en gång i tiden.
