Cheat me in price, but not in the service I purchase

on

yvonnelin_forvantingar_besvikelseI would definately survive buying a yearly membership that turned out to be a bit expensive, but I would never put up with false selling points

Löften som sällan infrias

Fundera ett tag på alla löften som ges inom hälsa och friskvård. Platt mage på tre veckor, mer energi med produkt xxx, rasa i vikt, fri från ledvärk, snygg och stark med xxxx, väck med späck och celluiter…… löftena är många. Servicen är på topp när du kliver innanför dörrarna och målet är tydligt; in i glasburen för att teckna ett avtal. Där och då känns det så bra men vad händer därefter?

Bara 20 % nöjda kunder

Visste du att den mest framgångsrika och populäraste kedjan i Storbrittanien hade 20% nöjda kunder. Det var några år sedan, men är än idag statistik värt att ta sig en funderare över. Är det kanske så att man helt enkelt inte levererar det man lovar? Kunderna upplevde i alla fall att servicen upphörde efter det att kontraktet undertecknats.

Twenty percent happy customers at the most popular fitness chain in the UK a few uears back. Improvment since then?

 

Kommentera